»Oglaševanje je najboljše takrat, ko ga ne dojamemo kot oglaševanje«

Marija Miličevič v svojem poročilu iz nedavnega 21. slovenskega oglaševalskega festivala z naslovom »Skok iz cone udobja«, ki je bilo objavljeno v ponedeljek, 2.4.2012 v Večeru (http://www.vecer.com/clanekmar2012040205767772), med drugim zapiše mnenje Mitje Petroviča, direktorja agencije Publicis, ki v komentarju oglaševalske letine pravi, da je »oglaševanje najboljše takrat, ko ga ne dojamemo kot oglaševanje.«

Mar res?!

V nedavnem manifestnem nagovoru ob startu našega bloga, smo med drugim zapisali tudi naslednje: »Za državljane je ključnega pomena, da je informacija, ki jo v medijih dobimo, karseda objektivna in resnična. Ob tem je pomembno tudi to, na kak način ta informacija pride do nas. S strani oglaševanja smo danes priča »poplavi« preusmerjanj in formiranj naše pozornosti, in neredko, zlorabe tako medijev kot samih informacij v namene oglaševalca. Temu medijskemu in oglaševalskemu »nasilju« se je treba upreti z vsemi sredstvi. Oglaševanje v medijih naj se striktno in brez kompromisov loči od informativnih in umetniških vsebin.«

Si res znamo predstavljati, zdi se, ne več tako oddaljeno prihodnost, v kateri ne bo več mogoče ločevati med prepričevanjem in sporočanjem, saj bodo vse informacije, ki jih bomo dobili in do katerih bomo lahko dostopali, plačane in ustvarjene na način, da bodo ustrezale recimo našemu karakterju, našim željam itd.?

Kar so za vsakega razumnega človeka »nočne more«, so za oglaševalce »mokre sanje«.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s