Oglaševanje in otroci

»Pri življenjski usmeritvi večine mladih igra potrošniška ideologija, ki ji botruje reklama, ključno vlogo.« Ulrich in Wolfram Eicke

Na okrogli mizi iz leta 2009, smo ob ogledu filma »Consuming Kids«, s povabljenimi gosti debatirali o različnih aspektih oglaševanja otrokom.

Kot je v učbeniku »Vzgoja za medije« (1996) med drugim zapisala Manca Košir, so »otroci neizkušeni, lahkoverni, spremenljivi in se nanje lahko vpliva. V glavi imajo še dovolj prostora, zato so zelo dojemljivi za nove vtise, tudi za imena blagovnih znamk, reklamne simbole in slogane. Otroci tudi nič ne vedo o tem, kakšne namere imajo oglaševalci in kako jih zanimajo zgolj prodajni uspehi. Reklamni spektakel otroci jemljejo resno in “se nekritično predajajo sirenskim zvokom reklame”. In kar je najpomembneje: otroci so dobri reklamni agenti, saj imajo izjemno uspešne tehnike izsiljevanja staršev za nakup prav tistega izdelka, ki jim ga ponuja oglas.«

Povezava: http://www.zofijini.net/poslusalnica/SPPIII12-Oglasevanje.mp3

Vir: http://www.zofijini.net/predavanja_sppIII12.html

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s