Še več oglasov za občinske projekte

V Večeru so pisali o tem, kar smo lahko sicer v Mariboru opazili precej hitro – večjo količino novih, z mariborskim grbom označenih reklamnih panojev. Navkljub našemu pozivu, vseslovenski peticiji in ljubljanski iniciativi, ki vsi po vrsti pozivajo k zmanjševanju zunanjega oglaševanja, v Mariboru očitno tem pozivom ne pripisujejo večjega pomena.

Več oglasov za občinske projekte
Podjetje Amicus je na zemljiščih mariborske občine postavilo 40 reklamnih panojev, ki bodo pet let namenjeni tudi oglaševanju občinskih dogodkov

Kot gobe po dežju so pred časom po celem Mariboru ob cestah zrasli novi oglaševalski jumbo panoji v barvah mesta in z občinskim grbom, na njih pa je kot napoved obiska prvi zasijal obraz dalajlame. Naj se z vprašanji obrnemo na podjetje Amicus, enega večjih oglaševalcev v Sloveniji in lastnika novih reklamnih panojev, nas je sprva preusmerila Tatjana Štelcer, ki na Mestni občini Maribor (MOM) skrbi za odnose z javnostjo. “Skupno se predvideva postavitev 40 panojev. Lokacije so bile izbrane v dogovoru z mariborsko občino, vsi panoji pa stojijo na občinskih zemljiščih,” nam je pojasnil Primož Kapus, direktor in edini lastnik oglaševalskega podjetja, in dodal, da so se o zunanji podobi objektov dogovorili z občino. Da so reklamni panoji po zakonu o graditvi objektov enostavni objekti, za katere niso potrebna gradbena dovoljenja, pač pa zgolj prometna soglasja za občinske in državne ceste, ki so tudi bila pridobljena, je poudaril, dodal je še, da naj bi bilo sodelovanje med občino in Amicusom dogovorjeno v pogodbi, katere vsebine pa ni razkril.

Do sodelovanja je sicer po besedah Štelcerjeve prišlo na pobudo Amicusa. “MOM je s podjetjem sklenila sponzorsko pogodbo za sponzoriranje projektov, ki jih sama izvaja ali kako drugače pri njih sodeluje,” je razložila in potrdila Kapusove besede. Po pogodbi, ki se izteče čez pet let, “ko se bodo nastali stroški v celoti medsebojno pobotali”, bo na novih reklamnih panojih tako še naprej mogoče videti tudi oglase iz programa Evropske prestolnice kulture ali katerega od drugih občinskih projektov. Številni dogodki v okviru EPK, ki so po mnenju mnogih bili doslej preslabo promovirani, naj bi zaradi novih reklamnih panojev vendarle postali bolj prepoznavni.

JERNEJ DEMŠAR

Objavljeno v Večeru, v sredo, 27.6.2012

Vir: http://www.vecer.com/clanekmar2012062705800321

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s