Harry G. Frankfurt o »sranju« v oglaševanju

»Oglaševanje in stiki z javnostjo ter s tem tesno povezana politika so polni primerov popolnega sranja, zato so lahko primer ene najbolj neizpodbitnih in klasičnih paradigem tega pojma. Pri tem naletimo na izredno prefinjene mojstre, ki se z naprednimi in zahtevnimi tehnikami tržnih ter javnomnenjskih raziskav, psihološkega testiranja in podobnih trikov neutrudno posvečajo temu, da vsako besedo in podobo proizvedejo na ravno pravi način.«

Harry G. Frankfurt v intervjuju za Delo

Vir: tiskana izdaja Dela, Sobotna priloga, 11.8.2012

Povezava do intervjuja: http://www.delo.si/zgodbe/sobotnapriloga/harry-g-frankfurt-o-sranju-med-nami-je-zdaj-vec-sralcev-kot-nekoc.html

 

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s