Oglaševanje uničuje družbo

Glede na poročilo iz leta 2009, ki ga je pripravila organizacija New Economics Foundation, oglaševanje uničuje družbo.

Poročilo, ki je primerjalo vpliv, ki ga ima šest različnih skupin ljudi, ki opravljajo šest različnih dejavnosti (bankirji, čistilci, smetarji, pedagogi, računovodje in oglaševalci) na družbo, sklene, da oglaševanje lahko pri ljudeh ustvarja nenasitnost, podžiga občutke nezadovoljstva, nezadostnosti in stresa ter spodbuja trošenje in zadolževanje.

Kot da to še ne bi bilo dovolj, poročilo ta negativen vpliv na družbo tudi ovrednoti in izračuna, da v povprečju oglaševalec uniči za 14€  vrednosti za vsak €, ki ga ustvari. Več si lahko o poročilu preberete v članku na spletni strani BBCja.

Na spletni strani Green Thing najdete igro, ki nosi naslov All Spin No Substance Game (Varanje brez vsebine) –, ki poskuša prikazati kako oglaševanje podžiga nepotrebno potrošnjo – akcija je del širše kampanje, ki ljudem pomaga povrniti zadovoljstvo v tem, kar že posedujejo -, da ne čutijo več potrebe po pretiranem nakopavanju Nothing(TM).

Vir: http://www.dothegreenthing.com/blog/advertising_is_destroying_society_more_reasons_to_buy_nothing

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s