Oglasno onesnaževanje (2)

V aktualnem Bombonu so očitno na podlagi »pravice do popravka« objavili odziv službe za odnose z javnostmi Mladinske knjige, na pisanje v kolumni Tina Mamića z naslovom »Oglasno onesnaževanje«, ki smo ga objavili tudi na našem blogu. V odzivu PR Mladinske knjige spodbija nekatere navedbe gospoda Mamića.

Na našem blogu smo omenjeno akcijo že pred časom vzeli pod drobnogled.

Iz rubrike Prejeli smo

Novinar Primorskih novic Tino Mamić je v prilogi Bonbon 11. septembra 2012 na 13. strani objavil kolumno z naslovom Oglasno onesnaževanje. Ob tem je zapisal več neresničnih informacij in zavajajočih ocen, na katere odgovarjamo. Po Mamićevem mnenju je direktna pošta Reader’s Digesta (RD) “onesnaževanje, etično sporno oglaševanje, pritlehna oglaševalska metoda”. Gre za vrednostne ocene, ki si jih je g. Mamić ustvaril na osnovi osebne izkušnje, ni pa zapisanega natančno preveril. Ni res, kot pravi g. Mamić, da RD na njegove večkratne pozive ni prenehal pošiljati pošte. V pristojni službi pravijo, da se je g. Mamić odjavil le z enega naslova (na ta naslov so takoj prenehali pošiljati), v bazi podatkov, ki so zakonito pridobljeni, pa je naslovnikov z imenom Tino Mamić več, od Kopra do Luksemburga. Kdo ve, ali gre za isto osebo. Prav tako ni res, da v promocijskem pismu ni naveden naslov, “kaj šele telefonska številka”. Pravila delovanja RD-ja so zelo jasna: če nekdo ne želi več prejemati promocijske pošte, lahko to kadar koli pisno ali po telefonu zahteva na št. 01 241 3661 (vsak delovni dan od 8. do 18. ure). G. Mamić v utemeljitev svoje, mestoma tudi žaljive kritike delovanja RD-ja navaja stališče Zveze potrošnikov, ki pa RD-ju ni znano, zato ga prosijo, naj jim posreduje uradni dokument, ki o tem priča. V nadaljevanju g. Mamić v privlačnem slogu niza za bralce tudi zabavne trditve, da je v promocijski pošti RD navedeno, da je že osvojil avto, za katerega bi se preko nagradne igre šele moral potegovati, da so celo ponujali brezplačno priročno digitalno kamero itd. Tudi te njegove trditve so neresnične! G. Mamića prosimo, naj zadeve najprej preveri in potem presodi, ali je kritika, ki jo je izrekel na račun Reader’s Digesta in Mladinske knjige, upravičena. Direktna pošta, ki jo RD Slovenija izvaja po vzoru mednarodne družbe RD, je zelo skrbno pripravljena pošta, skladna z mednarodnimi standardi in tudi z etičnimi načeli. Dosledno upošteva vso slovensko zakonodajo, ki zadeva to področje, tudi zakon o varstvu osebnih podatkov. Od novinarja g. Mamića bi pričakovali, da bo na omenjeno problematiko pogledal z več zornih kotov, da bi imeli možnost spregovoriti tudi predstavniki RD-ja, pa ljudje, ki so v nagradni igri RD že sodelovali ali celo dobili katero od nagrad (v osmih letih je nagrado dobilo več kot 800 ljudi), pa še kakšni drugi izvajalci direktne pošte v Sloveniji, navsezadnje bi lahko o etičnih vidikih direktne pošte spregovorilo tudi slovensko združenje za direktni marketing.

Laura Štraus, služba za odnose z javnostmi Mladinska knjiga

Objavljeno v Bombonu, v torek, 25.9.2012

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s