Zakaj neki bi še oglaševali?

Kaj je oglaševanje v dobi, ko med naročenimi sporočili in tistimi, ki jih za nas pripravijo novinarji, ni več nobene razlike? Oziroma, čemu še plačevati oglaševalce, če pa mediji -, ali zato, ker so kadrovsko in finančno podhranjeni, ali zato, ker je to pač veliko lažje, kot pa se iti pravega novinarstva -, tudi v t.i. novinarskih prispevkih ne počnejo drugega kot zgolj oglašujejo, oz. predstavljajo vsebine, ki jih za njih napiše ali predstavi nekdo drugi? Seveda v takem stanju stvari res ni potrebe po dodatnem oglaševanju oz. je tovrstno novinarsko oglaševanje vsaj veliko ceneje.

Novinar Iztok Hočevar se v prispevku »Smo kot Robin Hood, ki bankirjem izmika porscheje« v Financah pogovarja s soustanoviteljem in izvršnim direktorjem podjetja Transferwise, Kristom Kaarmannom. Na marsikaj razkrivajoče vprašanje mu mladi podjetnik poda zanimiv odgovor:

»O vašem podjetju so pisali številni svetovni mediji, od Forbesa do Financial Timesa. Nedavno tožarjenje med Applom in Samsungom je razkrilo, da proizvajalec iphonov sploh ne vlaga veliko v promocijo podjetja in izdelkov, ker to zanj naredijo mediji. Kakšna je vaša izkušnja in kaj priporočate start-upom na tem področju? Kako pomembna sta trženje in oglaševanje?

V večini primerov start-upom ne bi svetoval, da namenijo veliko sredstev za trženje in piar. Naše podjetje je eksperimentiralo na tem področju, najeli smo celo agencijo, ki nam je pomagala pri pisanju sporočil za javnost. Vendar se to ni izkazalo kot dobra ideja. Če imate izdelek ali storitev, ki pritegne, bodo ljudje sami govorili o tem in mediji vas bodo sami poiskali. Start-up naj poskrbi predvsem za to, da bo na voljo medijem za vprašanja, intervjuje … Ne pozabite pa na zgodbo, ki je zelo pomembna, saj pritegne zanimanje. Če rešujete velike težave, že imate dobro zgodbo.«

Kaj želi povedati? Po eni strani smo danes tako omreženi, da vsak najde kar išče, tudi če to ni posebej oglaševano. Po drugi pa, če medijem svoj izdelek ponudite zapakiran kot zgodbo, bodo novinarji o njem pisali kot o povsem običajni in relevantni novinarski temi. Škoda samo, da so mediji pri tem, katera zgodba sodi v njihov medij, tako izredno selektivni.

Vir: http://podjetnistvo.finance.si/smo_kot_robin_hood_ki_bankirjem_izmika_porscheje_1_579394

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s