Modri metuljček

Leta 1994 je naftna družba Chevron, ki se je nekdaj imenovala Standard Oil of California, veliko milijonov dolarjev porabila za oglaševalsko kampanjo, ki je povzdigovala njeno skrb za okolje v ZDA. Kampanja se je osredotočila na to, kako podjetje varuje vrsto modrih metuljčkov, ki jim je grozilo izumrtje. Pribežališče, ki je zagotavljalo zavetje tem žuželkam, je Chevron stalo pet tisoč dolarjev na leto, toda družba je zapravila osemdesetkrat več za vsako minuto reklame, ki je slavila njeno ekološko zavzetost, še veliko več pa za vsako minuto predvajanja oglaševalskega bombardiranja z modrimi metuljčki, ki so se spreletavali po vseh zaslonih severnoameriških televizorjev.

»Toplice« za živalce so bile postavljene na peščinah južno od Los Angelesa, v rafineriji El Segundo. In ta je še vedno eden od najhujših virov onesnaževanja vode, zraka in zemlje v vsej Kaliforniji.

Podobne

Eduardo Galeano v knjigi »Narobe: Šola narobe sveta«

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s