Pašteto priporočale lažne mame

Argeta je v promocijski kampanji uporabila lažne fotografije, v Kolinski so že priznali: “Gre za napako, ki pa je v oglaševanju stalna praksa”

Za promocijo priljubljenih paštet Argeta so v Drogi Kolinska izbrali inovativen in zanimiv način. V kampanji Mame potrjujejo so k skrbnemu pregledu svojih tovarn v Izoli in Hadžićih v BiH, proizvodnega procesa in izbire sestavin, povabili, kot pravijo, najstrožje sodnice in nadzornice kakovosti, ko gre za izbiro družinske prehrane – mame. Kampanja je naletela na pozitiven odziv. K sodelovanju se je prijavilo več kot tisoč žensk iz držav bivše Jugoslavije. A v začetku kampa­nje so si privoščili nerodnost. Na njiho­vi spletni strani so objavili pričevanja treh mam iz Ljubljane, Skopja in Sa­rajeva o kakovosti paštete. K tekstu so dodali tudi fotografije teh žensk. Toda avtorica bloga Vitki gurman Maja Petrovič je odkrila, da na foto­grafijah podpisanih mam ni. Argeta si je za slikovno popestritev promo­cijskih tekstov fotografije sposodila kar s spleta. Uporabili so fotografije s spletnih strani Stock Photo in Shutter-stock. Niso bili prvi, ki so te fotografije uporabili v reklamne namene. Gospa, ki je v Argetini kampanji “igrala” Lju­bljančanko Mašo Murko, je pred tem v ZDA promovirala hormonske teste za ženske. Sporne fotografije so s spletne strani že umaknili. Izbrisali pa so tudi imena žensk.

Cuzak: “Obžalujemo napako”

“Storili smo napako. V začetku kam­panje, ko še nismo imeli prijavljenih mam, smo uporabili izjave, ki srno jih pridobili v terenskih raziskavah. To smo podložili s fotografijami in imeni, ki so bili simbolni,” priznava vodja tr­žnega komuniciranja Argete Gregor Cuzak. Dodal je še, da napako globoko obžalujejo. “Naredili smo napako, kije v oglaševanju stalna praksa. Ko potre­buješ slikovne materiale, se v oglaše­vanju velikokrat zaneseš na slikovne arhive. Napaka je še toliko večja, ker v njem stavimo na transparentnost, iskrenost in poštenost,” je dejal. Zatr­dil je, da so izjave o njihovih izdelkih, ki so še vedno objavljene na spletnih straneh Argete v slovenski, hrvaški, bosanski, srbski, makedonski in al­banski verziji, resnične. Poudaril je še, da sta nosilki kampanje Tatjana Mičo­vič in Nataša Gaon Grujič, obe že več let zaposleni v podjetju.

Kline: “Ljudje hitro prepoznajo prevaro”

“Kampanja ni ravno sporna, je pa na meji etičnosti,” ocenjuje strokovnjak za komuniciranje in marketing dr. Miro Kline. Poudarja, da si oglaše­valci takšnih trikov v dobi, kjer prevladujejo digitalni mediji, ne morejo več privoščiti. “Z nekaj kliki na med­mrežju lahko takšno potegavščino odkrije vsak. Oglaševalci se morajo odločiti, ali se bodo šli realno ali vir­tualno oglaševanje. Nič ni narobe, če za promocijo kakega izdelka uporabi­jo nekoga, ki tega v resnici nikoli ne uporablja, če je v oglasu dokaj jasno, da gre za igralca, ki igra neko vlogo,” pravi. Doda še, da lahko blagovna znamka zaradi tega dogodka veliko izgubi. “Ljudje niso neumni, hitro pre­poznajo prevaro. Kasnejše opravičeva­nje v takih primerih bolj malo koristi,” je rekel Kline.

Jezni odzivi na twitterju

Po objavi blogerke, ki je razkrila pre­varo s fotografijami, se je novica bliskovito razširila po družabnih omrežjih. Uporabniki twitterja in fa­cebooka iz vseh držav bivše Jugoslavi­je so se izrazito negativno odzvali na novico. “Argeta v kampanji Odobri­le mame uporabila lažne mame. Kaj je torej v paštetah?” se je na twitterju vprašal Dejan Marjanovič iz Novega Sada. “Resnica o Argeti me je zabodla kot nož v hrbet,” pa je zapisala Dija­sporka.

Marko Kovačevič

Objavljeno v Večeru, 29.3.2013

Vir: http://www.vecer.com/clanekzad2013032905900079

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s