Na portalu »Skupaj za zdravje, človeka in narave« o oglaševanju in marketingu

V sklopu spletnega projekta »Skupaj za zdravje, človeka in narave« je mogoče najti tudi nekaj zanimivih prispevkov, ki se ukvarjajo s področji marketinga in oglaševanja.

Urednica portala Sanja Lončar v prispevku »Narejeni po meri promocije«, piše o osebni izkušnji s promocijo oziroma oglaševalsko industrijo.

Povezava: http://www.zazdravje.net/razkrivamo.asp?art=509

Sabina Topolovec v prispevku »Nesramne laži v oglasih za otroke«, spregovori o zavajajočem oglaševanju in otrocih, kot njegovem glavnem plenu.

Povezava: http://www.zazdravje.net/razkrivamo.asp?art=516

Nara Petrovič se v prispevku z naslovom »Mrežni marketing? Ne, hvala!«, posveti vse bolj razširjenemu mrežnemu marketingu.

Povezava: http://www.zazdravje.net/razkrivamo.asp?art=511

Sabina Topolovec v članku »Minljivost = potrošništvo. Kako dolgo še?« piše o potratnosti potrošniškega življenja, njegovih posledicah za nas in naš planet ter o dobrih praksah na tem področju.

Povezava: http://www.zazdravje.net/razkrivamo.asp?art=539

V prispevku »Naličene zgodbe« se avtorici K. Prah in S. Lončar ukvarjata z dilemami promocije kozmetike.

Povezava: http://www.zazdravje.net/razkrivamo.asp?art=520

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s