KULA Okrogla miza #3 – Antropologinje in antropologi v oglaševanju

Oglaševanje nas spremlja na vsakem koraku. Postalo je integralni del našega vsakdanjega življenja in se skorajda ne zavedamo več, kako nam tržna in druga sporočila narekujejo načine razmišljanja in ravnanja. Nekatere fraze in slogani so prešle v vsakdanjo govorico, druge zbujajo odpor in posmeh, veliko večino preprosto ignoriramo. A ne moremo se slepiti, da ne učinkujejo. Vizualne podobe krojijo naš okus, zvočna spremljava oglasov nas spremlja tudi takrat, ko bi raje uživali tišino, naše misli pa upravlja nevidna roka mojstrov manipulacije ali repeticije. Toda oglaševanje lahko prinaša tudi pozitivne družbene učinke. Na pogovoru s kolegoma Matejem Kodričem, ki je zaposlen pri agenciji Saatchi and Saatchi, in Goranom Karimom, samozaposleni dizajner, bomo razkrivali doslej ne pretirano znane in očitne plati tovrstnega dela etnologov in antropologinj. Moderatorja: dr. Rajko Muršič in Natalija Šepul, dipl. etn. in kult. ant.

Več na: http://www.kula.si/

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s