Vse je bruto in neto

»Ob dvain­dvajsetletnici (Slovenije) bi rad povedal kaj pozitiv­nega, jamranja je preveč in ne koristi nam. A vendarle se ne morem izogni­ti občutku, da smo se znašli v napol iz­praznjeni veleblagovnici, kjer pravkar poteka razprodaja pred ukinitvijo pro­grama. Zdi se, kot da je vse poblago­vljeno oziroma da je z vsem mogoče trgovati. Še najbolj pa z vrednotami in idejami. V preteklih dneh se je zgodil zanimiv, nekoliko spregledan dogo­dek: največja oglaševalska agencija v državi je za podjetje v državni lasti sprožila prodajno kampanjo, ki je skomercializirala idejo ljudskih vstaj in uporništva. Nič ni sveto, vse je bruto in neto. In v časih, ko je aritmetika pomembnejša od filozofije, postajamo počasi vsi stolpci v excel tabelah. In ko smo že pri vrednotah, ne morem mimo tega, da si tisti del politike, ki je­mlje domoljubje kot del svojega idej­no-prodajnega programa, vsako leto izmisli nov razlog za izključevanje, to­krat zaradi v 20 letih nepomembnega razloga, ki zadeva bolj obliko kot vsebino. Je državni praznik čas za domo­ljubje in velike misli? Začnimo najprej z majhnimi, kot je denimo misel, da nekatere stvari niso naprodaj in z nji­mi ni mogoče trgovati.«

Obliko­valec Jernej Stritar v izjavi za Večer

Objavljeno v Večeru, v ponedeljek, 24.6.2013

Vir: http://www.vecer.com/clanekslo2013062405930098

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s