Tudi po Altiusu Altius

Ker imamo redko vpogled v to, kako in za kakšno ceno se preko raznih t.i. javno-privatnih partnerstev najboljšemu ponudniku prodaja javni prostor oglaševalcem, objavljamo mini Večerov zapis o aktualnem ptujskem primeru:

Tudi po Altiusu Altius

Leta 2009 je Mestna občina Ptuj (MOP) uveljavila odlok o oglaševanju, na osnovi katerega so pripravili razpis za podelitev pravice oglaševanja tudi na drogovih javne razsvetljave. Med ponudniki je bilo tudi ptujsko podjetje Altius. Vendar je bil razpis neuspešen. Za MOP nobena izmed ponudb ni bila sprejemljiva, saj so bila ponujena nadomestila za oglaševanje prenizka. Zato so se v MOP odločili, da javne službe Ptuj (JSP) prevzamejo oglaševanje na drogovih, razlika med pri­hodki in odhodki pa se v celoti nameni vzdrževanju javne razsvetljave. Takrat je nastal spor med novim upravljavcem in Altiusom, ki ni dovolil odstraniti oglasnih mest, ki so bila v njihovi lasti. Spor so rešili z razpisom, ki se je zaklju­čil pred kratkim. Kot nam je pojasnil mag. Alen Hodnik, direktor JSP, je prav podjetje Altius oddalo najbolj ugodno ponudbo za trženje oglasnih mest in bilo zato izbrano na razpisu. JSP bo skrbel za infrastrukturo oglasnih mest. Na letni ravni si tako JSP obeta dobrih 50.000 evrov prihodkov.

(sip)

Objavljeno v Večeru, v petek, 28.6.2013

Vir: http://www.vecer.com/clanekpod2013062805931097

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s