Programming the Nation (2011)

Dokumentarni film ponuja pogled na prefinjeno oglaševanje v množičnih medijih. Raziskuje, kako lahko oglasi vplivajo na našo kolektivno zavest. Nekateri raziskovalci trdijo, da hollywoodski režiserji že od petdesetih let zasipavajo gledalce s sugestivnimi slikami. Skoraj nezavedno se ob njih človek navzame slabih navad, spremeni mnenje ali celo osebnost. Nekateri trdijo, da je vojna proti terorizmu kampanja, ki razplamteva paranojo in strah v ZDA in v tujini. Tudi rock skupine in glasbenike, npr. Judas Priest in Led Zeppelin, so obtoževali, da pehajo mlade v samomor in neodgovorno vedenje.
Strokovnjaki za medije razglabljajo, ali je v teh drznih obtožbah kaj resnice.

Več na: http://en.wikipedia.org/wiki/Programming_the_Nation%3F

Povezava: http://www.disclose.tv/action/viewvideo/88994/PROGRAMMING_THE_NATION____FULL_HQ_MOVIE/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s