Ustavimo oglase, ki zavajajo

Konkurenčni trg zahteva, da so tehnični izdelki vedno manjši, hitrejši, privlačnejši, “zeleni”, da so živila zdrava, naravna, brez dodatkov, na pogled barvito privlačna, prehranski dodatki naj bi omogočali neverjetno izgubo kilogramov, ponovno rast las … Oglaševalci, ki želijo predstaviti glavne prednosti izdelka pred konkurenčnimi, so vedno iznajdljivejši, ustvarjalnejši in so velikokrat na meji, ki že (lahko) zavaja potrošnike.

V Sloveniji so podjetja v lanskem letu za oglase v različnih medijih namenila skoraj 650 milijonov evrov, od tega največ za oglase na televiziji in v tiskanih medijih. Oglasov je ogromno in vedno bolj so agresivni in nas “motijo” skoraj povsod, tudi v šolah, v zdravstvenih ustanovah, na straniščih, na mobilnih telefonih … Oglasi vedno izpostavljajo tiste vsebine, ki jih želi posredovati ponudnik, zato jih moramo potrošniki tako tudi sprejemati. Problem pa so tisti oglasi, ki (namenoma) zavajajo z napačnimi informacijami, z neresničnimi trditvami, ki prikrivajo bistvene informacije ali pa jih sporočajo na nejasen, nerazumljiv ali dvoumen način.

Nadaljevanje na: http://www.zps.si/trg-in-cene/oglasevanje/ustavimo-oglase-ki-zavajajo-3-2013.html?Itemid=307

ZPS

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s