Boj za oglase namesto za bralce

Na pogovoru z novinarko Večera in avtorico zbirke kolumn »Trojanski pes« Dragico Korade v Pokrajinskem muzeju v Mariboru, je bilo govora tudi o nedavno ukinjenem brezpalčniku »Žurnal«:

“Žurnal je bil specifičen medij, brezplačnik. Deformacija v slovenskem medijskem prostoru in je zagovarjal idejo, da časopis ne potrebuje bralcev, temveč oglase,” je aktualen propad popularnega brezplačnika komentirala Koradetova. Razen izgube služb petdesetih novinarjev v propadu Žurnala ne vidi velike izgube za medijski prostor. Pravi, da nikoli ni razumela, da se morajo časopisi tepsti za oglase in ne za bralce ter da gre za čiščenje v medijskem prostoru, kam bo to pripeljalo, ne upa napovedati. A dodaja, da bodo televizije, ki že tako poberejo okrog 80 odstotkov oglasov, zagotovo obstale, saj jih politiki potrebujejo. Prav te pa so po njenem mnenju ubile konstruktiven dialog. Dogaja pa se, da uredniki želijo izdajati “televizične” časopise, kjer mora biti vse zabava.

Ob tem se je navezala še na podobno zgodbo ob ukinitvi »Teleksa«, za katerega je pred mnogimi leti pisala, ker ni prinašal zadostnega profita. Čeprav so odgovorni obljubili, da bo po njegovi ukinitvi nastal drugi pameten časopis, so se Sloveniji zgodile »Slovenske novice«.

Katarina Trstenjak

Objavljeno v Večeru, v sredo, 14.5.2014

Vir: http://nov.vecer.com/clanek.aspx?id=201405146028013

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s