Spol in oglaševanje

Cikel filmozofskih večerov »Mediozofija – o posredovanem svetu«

V začetku letošnjega leta so na Oglaševalskem razsodišču pri SOZ zavrnili pritožbe, ki so se nanašale na sporne seksistične plakate in oglase. Debata, ki se je razvila okoli te zavrnitve je spodbudila idejo o okrogli mizi, na kateri smo ob projekciji dokumentarnega filma »The Codes of Gender« (Kode spola, 2009), spregovorili o konkretnem primeru in tudi bolj splošno o vlogi spola v oglaševanju in popularni kulturi.

Gostje okrogle mize so bili: dr. Renata Šribar (raziskovalka za področje sociologije in socialne ter kulturne antropologije), dr. Barbara Rajgelj (docentka za civilno in gospodarsko pravo na Fakulteti za družbene vede), Roman Berčon, (predsednik Oglaševalskega razsodišča pri SOZ) in dr. Friderik Klampfer (profesor etike, politične in socialne filozofije na Filozofski fakulteti Univerze v Mariboru).

Posnetek okrogle mize na: http://zofijini.net/spol-in-oglasevanje/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s