Triki industrije »Junk Fooda«

V oddaji »Dispatches«, televizijske postaje Channel 4, z naslovom »Tricks of the Junk Food Business« (2014) novinar Harry Wallop preiskuje velike blagovne znamke, ki v spletnih igrah na spletu otrokom tržijo nezdravo hrano. Pod krinko, z izmišljeno pijačo z visoko vsebnostjo sladkorja, se poda v oglaševalski svet, da bi ugotovil katera podjetja so jo pripravljena prodajati otrokom in pod kakšnimi pogoji ter v procesu razkriva trike industrije.

Ali prepoznate oglase? Ste lahko gotovi, da vam igra, ki jo igrate na spletu, ne poskuša česa prodati? Ko govorimo o zaščiti otrok pred preveč sladkano hrano, je svet spletnega oglaševanja nova meja, ki jo bo treba osvojiti. Podjetja, ki proizvajajo sladkarije in sladkane žitarice poskušajo zaobiti prepovedi, ki na področju oglaševanja nezdrave hrane otrokom veljajo za televizijo in jo v neposredni interakciji z otroci poskušajo oglaševati na popularnih socialnih omrežjih, kot je Facebook. Profesor socialnega marketinga na univerzi Stirling, Gerard Hastings, o tovrstnih praksah pove: »Gre za priročen izgovor, da se lahko nemoteno vstopa v življenja otrok.«

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s