“Zakaj morajo vse punčke kupovati roza stvari?”

O vplivu modre in roza barve na vzgojo otrok

“Ni pošteno, da damo majhnim deklicam občutek, da ne smejo igrati nogometa ali graditi z legokockami. Prav tako ni pošteno, da je fantke sram, če želijo potiskati voziček s plastično punčko,”je bilo slišati v razpravi v britanskem parlamentu.

V eni izmed veleblagovnic sem nedavno želela kupiti otroški skiro. Ko sem prodajalko povprašala, na kateri polici ga lahko najdem, me je vprašala: “Za koga pa ga potrebujete?” “Za otroka – iščem otroški skiro, prilagojen njegovi višini,” razložim. Prodajalka mi odvrne: “Iščete za fantka ali punčko?” “Ni pomembno, za kateri spol, iščem zelenega ali rumenega,” ji pojasnim. Prodajalka še kar vztraja: “Za fantka?” Vdam se in ji pritrdim. “Za fantke rumen ni najboljši, raje imajo modrega,” me pouči. “Vseeno bom vzela zelenega ali rumenega,” ji odvrnem. “Iz otroka se bodo delali norca, če bo imel rumen skiro. Družba določa, da mora imeti modrega,” mi razloži v duhu modre predavateljice. “Se vam zdi prav, da se družba dela norce iz nekoga zaradi barve njegove igrače?” povprašam prodajalko, izberem rumen skiro in jo mahnem na blagajno.

Nadaljevanje na: http://www.rtvslo.si/zabava/zanimivosti/zakaj-morajo-vse-puncke-kupovati-roza-stvari/339779

Nina Meh

Leave a Reply

