Oglaševalski balon

Kdaj se podjetju oglaševanje splača? Glede na količino, vseprisotnost in raznolikost oglasov se očitno splača vedno in povsod. Če ljudi neprestano ne gnjaviš z vedno novimi podatki o vedno novih izdelkih, vedno novih storitvah in vedno novih možnostih nakupa, je kot da ne obstajaš. Temu v en glas pritrjujejo skoraj vsi, ki tako ali drugače skrbijo za oglaševanje podjetij. Denarjeslovci so tiho. To je še eno področje, na katerem s svojim znanjem – ali prav zaradi njega – pogrnejo na celi črti.

Ker je oglaševanja tako nemogoče dosti, je najlažje preživeti tako, da ga ali prezremo ali se mu povsem prepustimo. Seveda redkokdo prezre skoraj nage lepotice in lepotce na plakatih, prezremo pa, kaj piše pod njihovimi joški oz. radiatorji. Če ni nagic in nagcev, prezremo celotne plakate. Preziralci najlažje pridemo skozi, če prezremo vse po vrsti, o tistem, kar nas zanima, pa se podučimo sami.

Nadaljevanje na: http://za-misli.si/kolumne/gregor-hrovatin/1787-oglasevalski-balon

Gregor Hrovatin

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s