Kaj je moč besed proti zvijačnosti oglaševanja

Kaj je trolanje v primerjavi z oglaševanjem borbe proti njemu, kaj je rop banke v primerjavi z njeno ustanovitvijo?  Razmere na trgu in izbirčnost kupcev so že dolgo nazaj od oglaševalcev terjali, da se prilagodijo in agresivnost svoje dejavnosti zavijejo v nekaj, kar ni prepoznavno takšno že na prvo žogo, preveč odvratno in pravzaprav s tem nedobičkonosno. Kreativnost in nevromarketing, na katera se sklicujejo, zato prepoznavno stavita na kakšen učinkovit undercover prijem, kjer bo oglaševanje manj vidno pod krinko nečesa hvalevrednega. Aljoša Bagola iz Pristopa se spozna na poklic, spomnil se je družbene odgovornosti.

Nadaljevanje na https://vezjak.wordpress.com/2015/02/06/moc-besed-moc-oglasevanja/

Boris Vezjak

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s