Se potrošniki zavestno odločamo za izdelke slabše kvalitete?

Zanimivo je prebirati mnenja ekonomistov in drugih z ekonomijo povezanih akterjev, ki se obnašajo (v maniri »najboljšega« PRja seveda samo takrat, ko zagovarjajo kak svoj interes), kot da še nikoli niso slišali za marketing. Ali je res kdo tak, ki namenoma, na podlagi lastne zavestne odločitve kupuje izdelke slabše kvalitete?

»Evropski potrošnik, in to smo tudi mi, se je v zadnjih nekaj letih močno spremenil. Na eni strani je pripra­vljen za individualne rešitve plačati zelo veliko, medtem ko se je srednji potrošniški razred skrčil na račun masovne nizkocenovne proizvodnje in storitev. Z drugimi besedami: danes obstaja več ljudi, ki so za novo omaro ali oblačilo pripravljeni plačati manj in jemljejo v zakup njeno nižjo kvaliteto ter dejstvo, da ju bodo zamenjali pogosteje. To na drugi strani pomeni pritisk na prodajno ceno omare ali kosa oblačila in posledično pritiske na ceno vhodnih surovin, ki so slabše kakovosti, ter tudi stroške dela.«

Bojan Ivanc, analitik pri GZS, v Večeru, 22.5.2015, v prispevku »Plača za revščino?«

Vir: http://www.vecer.com/clanek/201505226117694

Napotili:
Zamolčana zgodba o načrtnem zastaranju
https://tehtnica.wordpress.com/2012/05/06/zamolcana-zgodba-o-nacrtnem-zastaranju/
Bi kupili majico za dva evra?
https://tehtnica.wordpress.com/2015/05/04/bi-kupili-majico-za-dva-evra/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s