Pravica do laži

Učinka axe, ki je enako izmišljen kot kapljica prila, ne bi mogli empirično dokazati.

Pred leti je na medmrežju zakrožila novica, da je Indijec Vaibhav Bedi tožil izdelovalca dezodorantov Axe, ker niso imeli opisanega učinka na dekleta. Tožnik je trdil, da je v zadnjih sedmih letih preizkusil vse izdelke te blagovne znamke in se držal navodila za uporabo, a ni nikoli doživel »učinka axe«, ki so ga obljubljale televizijske reklame: trenutka, ko se lepa mladenka ni mogla upreti mamljivi dišavi (oziroma uporabniku te dišave).

Tožba je bila izmišljena, saj so se na satiričnem spletnem portalu Faking News pošalili iz potrošniške obsedenosti sodobne Indije. Vendar so pravni strokovnjaki ugotovili, da bi imeli lastniki blagovne znamke precejšnje težave, če bi bila resnična. Odvetniki Axe si zagotovo ne bi upali trditi, da tožnikovemu videzu ali obnašanju ne more pomagati niti čudež­ni dezodorant. Prav tako ne bi mogli empirično dokazati »učinka axe«, ki je enako izmišljen kot »kapljica prila« v slovenskih televizijskih reklamah.

Nadaljevanje na: http://www.delo.si/nedelo/pravica-do-lazi.html

Lenart J. Kučić, Nedelo, 19.7.2015

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s