Je neomejeno res neomejeno?

V oddaji RTV Slovenija »Posebna ponudba« so v prispevku obravnavali oglaševanje določenih telekomunikacijskih podjetij, ki ponujajo pakte s t.i. »neomejenim« dostopom. Vemo, da zakoni fizike (resničnega sveta) v oglaševanju ne štejejo nič, prispevek pa nazorno pokaže, kako težko jih je v Sloveniji na področju oglaševanja uveljaviti in preprečiti širjenje lažnih, neresničnih, zavajajočih informacij. To ne uspe niti institucijam, ki so za to pristojne. Tako recimo AKOS (http://www.akos-rs.si/) še vedno čaka na odgovor tržnega inšpektorja, medtem ko je »zloglasno« oglaševalsko razsodišče (OR razsoja o tem, ali so oglasi skladni s Slovenskim oglaševalskim kodeksom: oglaševanje mora biti zakonito, dostojno, pošteno in resnično. V primeru OR gre za samoregulacijo oglaševanja brez resnih sankcij za kršilce) v tovrstnih primerih »brezzobo«. Medtem so drugje po svetu tovrstna zavajanja že prepovedali.

Posnetek na: http://4d.rtvslo.si/arhiv/posebna-ponudba/174364801

Napotilo:
http://www.rtvslo.si/zunanje-vsebine/posebna-ponudba
Razsodba OR
http://www.soz.si/oglasevalsko_razsodisce/arhiv-razsodb/razsodba_oglasevalskega_razsodisca_st_247_17_9_2014

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s