O promociji literature in o literaturi kot promociji

Slovenska literatura: okus po domu, okus po Evropi. Okus po alpskem mleku.

Letos sem, priznam, le stežka našla nekaj predavanj/debat/pogovorov, ki so me na sejmu pritegnili, in še manj takšnih, o katerih bi se mi zdelo smiselno spisati novinarsko poročilo oz. komentar. Letošnji program se mi je v splošnem zdel nekoliko pust, neorganiziran, predvsem pa – kar zadeva literaturo in dogodke, povezane z leposlovjem oz. umetnostjo – prežvečen.

Iz sivine povprečja dogodkov in tem je po mojem mnenju izstopal predvsem sklop dogodkov na Založniški akademiji, ki se je (se naj bi) ukvarjal s slovensko literaturo kot blagovno znamko. Fino, zelo fino. Škoda, da sta kar dva od treh dogodkov odpadla. Šlo je za naslednji predavanji: Claudius Niessen: Kje in kako povečati vidnost nacionalne literature ter Aljoša Bagola: Kako iz (slovenske) literature ustvariti blagovno znamko. Ampak ker me je tema res pograbila s svojo smiselnostjo (v nasprotju z dogodkoma, kot sta bila denimo zloglasna predstavitev knjige (in še kaj) z naslovom Nova levica in krščanstvo ali pogovor Učne težave naših učenk in učencev, ki bi svoje mesto verjetno bolj ustrezno našel kje drugje), sem se udeležila okrogle mize Slovenska literatura kot blagovna znamka, ki je ostala na programu. Na debati so sodelovali Andrej Blatnik, Barbara Koželj Podlogar, Aleš Novak in Maja Hawlina, pogovor je povezovala Renata Zamida.

Nadaljevanje na: http://www.ludliteratura.si/kritika-komentar/na-toriscu/slovenska-literatura-okus-po-domu-okus-po-evropi-okus-po-alpskem-mleku/

Anja Radaljac

Leave a Reply

