Medij kot oglaševalska platforma: primer Večera

Za enega redkih kritičnih pogledov, ki prihajajo od znotraj in merijo na stanje v lastni hiši, je poskrbel novinar Večera, ne prvič.

Dilema je torej: kaj je tisto, kar omogoča mehčanje koncepta medija, njegovega poslanstva, vizije? Je mehčanje tu prešibka oznaka?

Novinar Večera Vasja Jager je izpostavil potrebo po usmerjenem uporu proti sistemu, ki legalizira zlorabo medijev. Kot enega ključnih problemov vidi v tem, da lastniki ne razumejo temeljnega koncepta medijev. Kot primer je navedel Večer, ki po njegovih besedah pod novimi lastniki ni več časopis, ampak poslovna priložnost. “Lastniki so ga spremenili v oglaševalsko platformo za svoje siceršnje dejavnosti,” je dejal.

Nadaljevanje na: http://vezjak.com/2016/02/05/medij-kot-oglasevalska-platforma-primer-vecera/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s