»Tudi tukaj so nam amputirali vse ude«

Fotograf Matic Zorman, prejemnik prestižne fotografske nagrade World Press Photo, v pogovoru z novinarko Anjo Hreščak za Večer:

Te po povratku domov podobe vojne nikdar ne preganjajo?

»Ko sem prvič prišel nazaj, je bilo naj­huje. V Gazi tega nisem tako dojemal. Tukaj sem potem začel drugače gleda­ti na ta luksuz, šoping centre, vse to zgrajeno na nekogaršnjih tragedijah. Takrat me je to res pretreslo, zaprl sem se v sobo in nisem hotel med ljudi, vse se mi je zdelo brezveze. Ampak sem se pomiril in dojel, da slabo počutje ne bo nikomur pomagalo. Tam je res vse porušeno, ljudje imajo vse ude am­putirane, ampak pri nas na Zahodu ni nič drugače. Tudi tukaj so nam že vse ude amputirali in vse vrednote poru­šili, izgubili smo tisto najpomembnej­še, to je human touch, človeški dotik, odnos, zavedanje o sočloveku. Brez bomb, ampak z reklamami, z razprti­jami, ki jih ustvarjajo.«

Vir: http://www.vecer.com/clanek/201602296192964

Leave a Reply

