»Vojne in beda so zato, ker hočemo vzeti zase in nikomur dati.«

Pred polno dvorano novogoriškega Kulturnega doma, kjer je pred dnevi predaval o svojem projektu Izginjajoča ljudstva, je eden najbolj znanih slovenskih fotografov, potapljač, publicist, urednik fotografije v slovenski izdaji revije National Geographic, na odru sedel v popolni temi. “Upam, da vas to ne moti,” je nagovoril občinstvo: “Pomembne so fotografije, ne jaz.”

Pred časom ste v televizijskem intervjuju rekli, da nosite dvajset let stare čevlje in deset let stare majice. Ste si pred kratkim kupili kakšen nov kos obleke?

“A veste, da sem si res kupil kavbojke? In to ravno te, ki jih imam na sebi. Ker so mi stare razpadle, tako da sem bil na otvoritvi razstave National Geographica z ameriškim veleposlanikom v strganih hlačah. In sem si kupil nove. To pa je greh. In celo v nakupovalni center sem šel, ker jih drugje na žalost ne prodajajo.”

Nadaljevanje na: http://www.primorske.si/Plus/7–Val/Vojne-in-beda-so-zato-ker-hocemo-vzeti-zase-in-nik

Vesna Humar

Napotilo:
http://www.arnehodalic.com/vizualizacija-odprtega-pisma/

Leave a Reply

