Novo barbarstvo

Nedavni veliki vojaški napad na Slovenijo sem preživel v tujini, v družbi ljudi različnih narodnosti. Če se zaporedja prav spomnim, je šlo nekako takole: najprej so začeli vzklikati Nemci in kazati telefone z odprtimi družabnimi omrežji. Videli smo zasnežene ceste, dvorišča in balkone.

In tako je potem šlo po Evropi, do Hrvatov, ki so vrteli celo posnetke belih jadranskih otokov. Bosanci so seveda pokazali svoj humor – namesto obveznih prvomajskih piknikov so iz snega naredili odojka in ga vrteli nasajenega na kol.

Sneg povsod, le pri nas pa …

Nazadnje so opazili, da edino jaz socialnih omrežij niti odpreti ne upam in se začudili. Upiral sem se kot kmečka nevesta in iskal vse mogoče izgovore, da ne bi še sam mahal s telefonom. Končno sem priznal, da imam pač za seboj travmatične izkušnje. Ob žledu leta 2014 so najbolj razširjena vera v Sloveniji postali kemični izpusti letal, tako zelo, da smo postali največji verniki v svetovnem merilu (opisal v kolumni Ljudstvo se je prebudilo ).

Takole sem rekel: “Če je Slovence iztiril žled februarja, jih bo sneg aprila zadel, kot bi popasli celo plantažo marihuane.”

Niso mi verjeli. Nazadnje sem s kislim obrazom pognal Facebook in postavil telefon na mizo. Še prej pa povedal, da intenzivno brišem s svojega omrežja ljudi, ki širijo traparije, kot jih bomo najverjetneje videli in bomo torej gledali na novo spreobrnjene.

“Ponoči je NATO z B-52 nasul kemične koktajle za zamrzovanje,” se je glasila prva množično deljena novica. Avtor se je zahvaljeval 40.000-emu bralcu (!). Naslednja: “Vojaški kemični letalski napad NATA na Slovenijo – 4. del!” druga, tretja “Slovenija laboratorij kemičnega orožja!”, potem “NATO-vo maščevanje, ker smo povabili Putina!” in stalnice “Chemtraili obstajajo!”, pa Rockefellerjeva zarota in o tem, da je v Avstriji padal čisto drugačen sneg.

Nisem mogel več. Le še odkimaval sem.

Čudna tišina je zavladala za omizjem.

Iz zadrege me je rešila afirmacija, za katero ne vem, od kje se je vzela. Rekel sem si: “Slovenec sem. Ne jamram. Iščem rešitve!”, prosil natakarja za aluminijasto folijo in si ovil glavo.

[…]

Novo barbarstvo je vsak dan bolj videti kot dobro staro potrošništvo.

Nadaljevanje na: http://siol.net/siol-plus/kolumne/novo-barbarstvo-416791

Miha Mazzini

Napotilo:

O pomembnosti znanstvene pismenosti in kritičnega razmišljanja

http://zofijini.net/o-pomembnosti-znanstvene-pismenosti-in-kriticnega-razmisljanja-ambivalentnem-odnosu-dela-javnosti-do-znanosti-in-vlogi-vsezivljenjskega-ucenja/

Leave a Reply

