»Strah pred sramom vodi do hrabrosti«

Lahko opazimo, da različne marketinške agencije, podjetja, korporacije, državne institucije… v svojih PR (odnosi z javnostmi) in drugih marketinških (manipulativnih) ekipah vse bolj angažirajo antropologe, psihologe, različne strokovnjake in profesorje. Kako gledate na ta trend in ali je na kak način nevaren, škodljiv…?

»Poimenujmo ga s pravim imenom: to je intelektualna prostitucija. PR je drugo ime za laganje in nič drugega. Nobena znanost se ne more ukvarjati s tem in razglašati PR za vedo, smer študija ter proizvajati »strokovnjake« za laganje je preprosto zločin. Ne gre za soočanje resnice in laži: znanost se ne ukvarja z resnico, ampak širi meje znanja, ki je potrebno za ohranjanje preverljivosti kot temelja družbene pogodbe in državljanskega obnašanja. Resnico samo mora, kdor želi, iskati v cerkvi – tam se deli in prodaja… Problem s PR-jem ni le v novem kapitalizmu, ki ga v glavnem še ne razumemo, ampak v odsotnosti izobraževanja slovnice in retorike: ti dve disciplini sta v nekdanji srednji šoli nudili zanesljiv mehanizem za razumevanje tehnik izražanja in osmišljanja. PR je lahko nastal samo v nevednosti.«

Svetlana Slapšak v pogovoru za P-portal z naslovom »Strah pred sramom vodi do hrabrosti«.

Vir: http://www.p-portal.net/svetlana-slapsak-strah-od-stida-vodi-prema-hrabrosti/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s