Jelinčičevi zobarji in medijske reklame

Če bi sodili po časovnih intervalih, je sodelovanje domačih politikov z zasebnimi podjetji lahko resen problem – za začetek najmanj medijski. Ko sem včeraj zjutraj objavil zapis o Pahorjevi telovadbi pri zasebniku in potencialnem konfliktu interesov v luči nesenzibilnosti medijev za njihovo odkrivanje, se je še isti dan nekaj ur kasneje pripetilo novo medijsko sponzorstvo. V reklamni obliki. Sodeč po tej frekvenci bi skorajda bili v skušnjavi trditi, da govorimo o dnevno navzočem problemu.

Namreč na najbolj klikani slovenski strani v Sloveniji, portalu 24ur.com, so objavili reklamni oglas za zasebnika, hrvaško podjetje, v katerem kot glavni igralec nastopa predsednik stranke SNS Zmago Jelinčič.  V vlogi nekoga, ki je svojega prijatelja popelja »zrihtat« zobe k zobarju v Opatijo.

Nadaljevanje na: https://vezjak.com/2016/10/18/jelincicevi-zobarji-in-medijske-reklame-part-deux/

Boris Vezjak

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s