Pnevmatično prikrito oglaševanje in komika

Opažati, opozarjati in pisati o prikritem oglaševanju v slovenskem novinarstvu ni nič novega. Glede česar se lahko pogovarjamo, so zgolj načini mimikrije, oglaševalske inovativnosti, uredniške brezobzirnosti in seveda apatije, ki jo ob tem vprašanju kažejo novinarska društva.

Zadnji primer na strani Žurnala24 ne pokaže nobenega presežka v nobeni smeri. Razen morda v komični mimikretičnosti, saj se kot promotor pojavi humorist in komik Jože Robežnik. Ker je čas menjave zimskih pnevmatik, ni težko uganiti, kaj nam bodo prikrito reklamirali: gume Continental.

Nadaljevanje na: https://vezjak.com/2016/10/29/pnevmaticno-prikrito-oglasevanje-in-komika/

Boris Vezjak

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s