TV cinizem: od reklam za petarde do groze amputiranih rok

Ne more biti dvoma, dogaja se nam vrhunski cinizem: TV Slovenija nam ob 18.59 pred uvodno špico servira reklamo za pirotehniko ob odštevajoči uri, ki nas bo vpeljala v osrednji dnevnik, čez nekaj minut, dobesedno, pa dramatično, ob vseh grafično nazornih posnetkih, poroča o dveh raztrganih in kasneje amputiranih rokah nesrečnega otroka. Eni izmed novic dneva.

Piše se 20. december 2016. Zgodba se ponovi čez nekaj ur: tik pred začetkom Odmevov. Znova ura in spet isti logotip z reklamo za podjetje, ki prodaja pirotehniko. Ena od glavnih tem, lahko uganemo, je čez nekaj minut znova nesrečno rokovanje s pirotehničnimi sredstvi. Nadaljevanje in širitev zgodbe iz osrednjega dnevnika.

Kaj je torej poslanstvo javnega zavoda, ko gre za oglase te sorte? Mar ni nikogar na javni radioteleviziji, ki bi zmogel temeljni premislek, kako naj naročnik oz. plačnik RTV prispevka v tem ne odkriva sprevrženega dejanja, ko nam v isti sapi moralizirajo, kako hudo nevarno je opletanje s petardami, če o trpljenju naših hišnih ljubljenčkov niti ne govorimo, v isti sapi pa nam jih z veseljem prodajajo v edini reklami, vezani na začetek osrednje informativne oddaje?

Nadaljevanje na: https://vezjak.com/2016/12/20/tv-cinizem-od-reklam-za-petarde-do-groze-amputiranih-rok/

Boris Vezjak

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s