Ali bomo morali potrošniki biti zdaj še detektivi?

V Marketing magazinu so pozornost namenili problemu, ki ga predstavlja neregulirano oglaševanje spletnih vplivnežev.   

Vplivneži in z njimi povezan vplivnostni marketing ne le razdvajajo javnost, vedno glasnejši so tudi očitki, da ji marsikaj prikrivajo. Govorimo seveda o prikritem oglaševanju, ki je sicer na radarju regulative, a pri nas v povezavi s tem še ni konkretnih ukrepov. Da pa ne bo kakšnega prikrivanja z naše strani, smo se za mnenje pozanimali pri vseh deležnikih – oglaševalcih, starševskih blogerjih, pravni stroki, Slovenski oglaševalski zbornici in Društvu za marketing Slovenije.

Nadaljevanje na: http://www.marketingmagazin.si/novice/mmarketing/16702/ali-bomo-morali-potrosniki-biti-zdaj-se-detektivi

Gašper Meden

Napotilo:
https://tehtnica.wordpress.com/2019/03/12/spletni-vplivnezi/

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava /  Spremeni )

Google photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google računom. Odjava /  Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava /  Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava /  Spremeni )

Connecting to %s