Zakaj ta stran?

Stran je kamenček v mozaiku poskusov kritičnih analiz družbe, kulture in medijev. Slednji so danes eden najbolj prisotnih in vplivnih družbenih elementov. Pa vendar je v Sloveniji kritike in analize medijev malo, ali pa je v nekaterih segmentih popolnoma odsotna. Nikjer ni to bolj navzoče kot na področju oglaševanja, ki je v zadnjih dvajsetih letih postalo tako rekoč “motor” naše družbe. Navkljub njeni vseprisotnosti v Sloveniji skoraj nimamo neodvisne, civilno družbene organizacije ali pobude, ki bi presojala ta segment naše medijske kulture. Zdi se pomembno takšno vrzel zapolniti na način, ki je v skladu z humanističnim poslanstvom, zavezanostjo aktivnemu državljanstvu in kritičnemu mišljenju – v ta namen smo vzpostavili ta blog. Na njem želimo razvijati kritiko oglaševalskih in drugih z oglaševanjem povezanih akcij in projektov, ki posegajo v našo družbeno življenje. Teh je vedno več in vedno težje jih je ločiti od drugih, za naše funkcioniranje ključnih informacij. Tudi to bo eden od segmentov naše kritike. Vse, ki želite pri tem pomagati, seveda vabimo, da se nam pridružite.

Če želite sodelovati pri ocenjevanju kakšne od oglaševalskih akcij na način, ki smo ga opisali, izpolnite spodnji obrazec in ga posredujte na mail: hum.postaja@gmail.com!

Ocenjevalni obrazec (DOC.)

Za boljšo orientacijo pri ocenjevanju preverite tudi podstrani Kriteriji in Zakonodaja.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s