Komercializacija filma – poročilo

Cikel filmozofskih večerov »Mediozofija – o posredovanem svetu« smo, s projekcijo filma »Za zasloni – Hiper-komercializacija Hollywooda« in pogovorom na temo rastoče komercializacije sodobnega filma, pred pretežno dijaško publiko, nadaljevali na III. gimnaziji Maribor.

Naslov, ki smo ga izbrali za ta večer je nekoliko konservativen, ker je to, o čemer smo ta večer govorili, postalo tako samoumevno in vseprisotno, da bi si zaslužilo kakšen bolj presežno oznako, recimo vsaj v slogu podnaslova filma, ki smo si ga tekom večera pogledali, ki na tem mestu govori o »hiper-komercializaciji«.

Film je eden pomembnejših elementov medijske družbe, ki se mu kritično vse preredko posvečamo. Večer je bil tako v splošnem posvečen temu, da vsaj v osnovah poskušamo opozoriti na pomen in vlogo, ki jo igra film v naših življenjih. In to ne katerikoli film, ampak film prav posebne kulturne orientacije, namreč hollywoodski film, ki mu pri nas lahko rečemo kar »osrednji« film. V pomoč pri razvijanju teme sta nam bila gosta večera, filmski kritik in publicist dr. Matic Majcen in fotografinja ter doktorska študentka psihologije Almira Ćatović.

Nadaljevanje na: http://zofijini.net/komercializacija-filma-porocilo/

Komentiraj